Suuntana menestys.
Strategiatyö, brändin uudistaminen, verkkosivut, somevideot… Olemme päässeet luomaan lukuisia menestystarinoita ja tyytyväiset asiakkaamme puhuvat puolestaan. Tutustu referensseihimme ja kysy lisää!

Asiakkaan tavoitteet ovat myös meidän tavoitteitteemme.
Elektroasennus
Kun pitkä historia ja moderni ote kohtaavat: Elektroasennuksen brändiytimen uudistus inspiroi yrittäjää vahvuuksien selkeyttämisessä.
Elektroasennus on perheyritys, joka ajattelee sähköurakointia fiksusti. Pelkän asentamisen sijaan helpotetaan projekteja käytännön ymmärryksellä sekä huomioidaan aidosti loppukäyttäjän kokemus. Sukupolvenvaihdoksen kynnyksellä Elektroasennus halusi uudistaa brändi-identiteettiään modernimmaksi.
M-M Creations kirkasti brändin ydinviestit yhdessä sparraillen sekä käynnisti LinkedIn-viestintäsuunnitelman. Tärkeää oli pitkän historian kunnioittaminen ja sen tuoman asiantuntijuuden sanoittaminen, samalla kuitenkin löytäen uusi näkökulma, ihmisläheisellä otteella.
- Omat ajatukset erottautuvuustekijöistä kirkastuivat
- Inspiraatiota liiketoiminnan laajempaan kehittämiseen
- Selkeä startti someen, oman äänen löytäminen


Alusta alkaen oli selvää, että Milla keskittyy olennaiseen ja tuntee B2B-maailman. Strategiapallottelu loi vahvan pohjan brändin uudistamiselle. Aktiivinen ja joustava ote.
Vesa Pursiheimo
Elektroasennus
Kuopion Palloseura
Siirtymä digitaalisiin kanaviin toi tulosta: analytiikkaan perustuvat tehokampanjat veivät Kuopion Palloseuran kampanjamyynnin uudelle tasolle.
Kuopion Palloseura on perinteikäs toimija, joka on tunnettu mustakeltaisesta brändistä, sekä yhteisöllisyydestä. Jalkapallo tuo yhteen niin fanit kuin urheilijatkin.
M-M Creations on ollut Kuopion Palloseuran markkinoissa tukena vuodesta 2023 alkaen. Olemme työskennelleet yhdessä niin suuremmassa strategiaprojektissa, kuin yksittäisten tuotteiden ja kampanjoiden konseptoinnissa. Autoimme KuPS:ia siirtämään markkinointia digitaalisiin kanaviin, jolloin pääsimme hyödyntämään somemainontaa ja dataa tehokampanjan luomiseen.
- Oman laajan markkinointikoneiston ymmärtäminen ja uudistaminen
- Järkeistettiin markkinointikuluja siirtymällä digitaalisiin kanaviin
- Tehostettiin kausikorttimyyntiä dataan perustuvilla kampanjoilla

Projekti (konsultointi) avasi meille aivan uudenlaisia mahdollisuuksia toteuttaa mainontaa ja yritysmyyntiä, sekä säästi meiltä nykyisistä markkinointikuluista.
Jarmo Heiskanen
Kuopion Palloseura

Aparnas remontit
Me kirkastimme tavoitteet ja ydinviestit, Aparnas sai alkusysäyksen unelma-asiakkaitaan kohti.
Aparnas Remontit on erikoistunut korkealaatuisiin remontteihin: laadukkaat materiaalit, remontin tarkka suunnittelu sekä ammattitaito ovat toiminnan ytimessä. Palvelu sujuvampaa on sujuvampaa kuin tyypillisellä alan toimijalla, ja projektit vaativampia.
Tämän me halusimme tuoda näkyväksi, joten M-M Creations lähti toteuttamaan strategiaa markkinoinnin kehittämiseksi vuonna 2023. Uudistimme brändin ydinviestin sekä määritimme seuraavat askeleet, jotta yritys pääsi helposti liikkeelle. Nyt Aparnas Remontit toteuttaa asiakkaiden unelmia, pelkkien remonttien sijaan. Ja yhteistyömme jatkuu.
- Brändiytimen ja -viestinnän uudistaminen unelma-asiakasta puhuttelevaksi
- Markkinoinnin toimintasuunnitelma tavoitteiden saavuttamiseksi


Markkinointistrategian pohtiminen sai miettimään koko liiketoimintaa ja kannattavuutta uudesta kulmasta.
Peter Holmström
Aparnas Remontit
Oicon
Johdon konsultin täytyy näkyä ja kuulua LinkedInissä – nyt sisällöt tuovat yhteydenottoja, mutta yrittäjä pystyy keskittymään ydinliiketoimintaan.
Oicon on johdon konsultti Outi Impivaaran yritys. Asiantuntijuutta kyllä Outilla riittää, mutta miten se saataisiin näkyväksi – suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti, ilman että Outin täytyy ryhtyä kokopäiväiseksi sisällöntuottajaksi?
M-M Creations on ollut Oiconin pitkäaikainen markkinoinnin kumppani. Tuotamme laadukasta asiantuntijasisältöä LinkedIniin, joka vahvistaa Outin jo entuudestaan vankkaa henkilöbrändiä. Sittemmin olemme laajentaneet yhteistyötä verkkosivuihin.
- Uudet asiakkaat ovat löytäneet Oiconin LinkedIn-sisältöjen pohjalta
- Yrittäjälle on jäänyt aikaa keskittyä ydinliiketoimintaansa

Toimitatte sen, mitä lupaatte ja ylikin. Tajuatte nopeasti, mitä haen takaa. Luottamus on yhteistyön pohja.
Outi Impivaara
Oicon

Senria siivous
Löysimme kohderyhmän, jota siivousfirmat eivät yleensä tavoittele: huikeat asiakasmäärät jo ensimmäisestä mainoskampanjasta.
Senria on pieni ja ketterä perheyritys, joka hoitaa siivouksen ja kodinhoidon tehokkaasti ja joustavasti. Toiminnan periaatteita ovat asiakaslähtöisyys ja luottamus.
M-M Creations loi Senrialle monikanavaisen markkinointikampanjan. Strategia-analyysin pohjalta toteutimme AB-testausta perinteisen, aiemmin tutun kohderyhmän ja uuden, innovatiivisen kohderyhmän välillä. Näin löysimme asiakkaat, joita mainos puhutteli ja joita alalla huomioidaan vähemmän.
- Vaikuttavat tulokset: 10 uutta asiakasta pienellä budjetilla jo ensimmäisessä kampanjassa. Asiakashankinta selvästi alan keskiarvoa matalampi.
- Mainosmateriaalien (videot, kuvat, grafiikat) suunnittelu ja toteuttaminen kanavakohtaisesti


Olemme erittäin tyytyväisiä! Asiakasmäärämme ovat kasvaneet mainoskampanjoiden myötä.
Zaneida Saneri
Senria siivous
Viestintästrategian päivitys, verkkosivut, someideat pienyrittäjälle, brändiuudistus, ideoiden pallottelua… Mitäs sanot,
Nostetaanko digimarkkinointi MM-tasolle?









